Monday, October 15, 2018

FACIAL GUA SHA URUTAN TRADISI CINA MEMBENTUK MUKA BUJUR TANPA PEMBEDAHAN

FACIAL GUA SHA UNTUK MEREKA YANG PENTINGKAN KECANTIKAN KULIT SEMULAJADI

Mesti ramai yang masih lagi tak tahu kan?Sebenarnya nak runcingkan muka tanpa perlu keluarkan modal yang besar pun.Tak perlukan pembedahan dan sah-sah merubah ciptaan tuhan itu satu perkara berdosa bagi kaum muslim.

Sebenarnya nak bagi muka nampak "v-shape" kena rajin buat urutan kat muka.Dan ada beberapa teknik yang perlu tahu point-point yang naikkan tulang pipi kalau buat dengan lebih kerap,tau?

Bukan sekadar untuk runcingkan muka je..Banyak lagi kelebihan yang akan anda dapat dalam Facial Gua Sha ni..Dan untuk pengetahuan anda,Gua Sha ni bukan setakat kat muka je boleh,badan pun boleh.
Okay,jom kita semak apa lagi keistimewaan yang kita dapat daripada facial Gua Sha ni.

Kelebihan Facial Gua Sha dan hasil nyata percubaan pertama:

1. meningkatkan perjalanan darah
2. membantu pembaharuan sel
3. mengembalikan kesegaran tubuh dan kulit wajah
4. kulit bersinar dari dalam
5. kulit wajah lebih cerah
6. Rawatan yang menyihatkan
7. Memberi ketenangan dan tidak menyebabkan kemerahan

Hasil yang anda boleh rasakan untuk pertama kali mencuba Facil Gua Sha:

a. lingkaran hitam pada mata berkurang
b. Mengurangi mata bengkak
c. Garis senyum/kerutan berkurang
d. kulit halus
e. Pori - pori mengecil
f. Memudarkn parut hitam
g. Kulit lebih berkilat
h. Mengangkat kulit
i. Kulit lebih tegang
j. Membuat wajah lebih berbentuk
k. Keadaan kulit lebih baik

P/s- hanya kulit TAK BERJERAWAT je boleh try..

Macam mana rasanya Facial Gua Sha ni??

Nak tau??

Jom buat temujanji dengn siti dn rasakan kelainan lepas rawatn ni..

Ini antara point-point yang akan kita "kejutkan" untuk lancarkan perjalanan darah
Hasil yang akan anda perolehi daripada facial ni lepas rawatan pertama
Nampak tak perbezaan ni?Mata lebih nampak segar daripada sebelum ber "Gua Sha".Pipi dan nampak bentuknya malah "pentol" pipi lebih nampak penuh daripada "sebelum Gua Sha"

No comments:

Post a Comment